keskiviikko 20. kesäkuuta 2012

Tyynen muodonmuutos cavalierista miniatyyri lk berhardilaiseksi :)

Olenko vähän söpö?


Älkää naurako mulle! Lupaatteko?


Minä lähdin viime viikon perjantaina viemään ystäväni Marian luokse Tyyneä ja Meeaa trimmiin. Olin pitkän harkinnan jälkeen päättänyt ajattaa Tyyneltä kaikki pois jättäen korviin ja häntään karvat. Mietin koko ajomatkan, että miltäköhän se tulee näyttämään. Lähdin itse fysioterapiaan Turenkiin ja kun tulin takaisin Tyyne oli pesua ja viimeistelyä vailla valmis. Pienesti hymyilytti Tyyne, mutta kun näin Typyn valmiina en hetkeäkään epäröinyt etten tehnyt oikeaa ratkaisua. Tyyne koki muodon muutoksen ja tajusin, kuinka hyvässä kunnossa 9.5 v Tyyne on ½ asteen sivuäänestä huolimatta. Se oli loppujen lopuksi syy, että päätin Tyynen ajeluttaa. 

Viime päivinä olen huomannut Tyynessä piristymisen merkkejä. En tiedä johtuuko lyhyt karvaisuudesta vaikoa että neiti a on syönyt Nutrolinin seniori öljyä. Olen itse hyvilläni, että tein tuon päätöksen ja suosittelen sitä lämpimästi vanhoille cavoille, jotka ei käy näyttelyissä :))))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti